.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی سه شنبه

خبرگزاري ها از ادامه بازداشت و شكنجه مسلمانان در چين خبر مي دهند . همين گزارش ها از وجود بيش از 200 مسلمان در زندان هاي ارومچي حكايت دارند كه تا سرحد مرگ شكنجه مي شوند بطوري كه بعضي از آنها تحمل خود را از دست داده و زير شكنجه جان باخته اند . درگيري ميان مسلمانان اويغور و چيني ها در نيمه تيرماه گذشته در ارومچي مركز استان سين كيانگ آغاز شد كه طي آن 197 نفر توسط ماموران دولتي چين به قتل رسيدند.

انتشار خبر نظرسنجي يك موسسه آمريكائي در يك روزنامه اصولگرا كه نوشته است 63 درصد ايراني ها موافق ازسرگيري روابط ايران و آمريكا هستند مورد اعتراض بعضي رسانه ها قرار گرفته است . عصر ايران در اين زمينه نوشت : « اين خبر درحالي در اين روزنامه منتشر شده است كه 6 سال پيش دستگاه قضايي ايران جمعي از كارشناسان ايراني موسسه « آينده » از جمله عباس عبدي و حسين قاضيان را به اتهام نظرسنجي مشابه از افكار عمومي ايرانيان درباره رابطه ايران و آمريكا مجرم تشخيص داد; طبق نتايج نظرسنجي هاي آنان اكثريت ايرانيان از برقراري رابطه با آمريكا حمايت كرده بودند. پس از آن بود كه مسئولان رسما به رسانه ها هشدار دادند كه انتشار هرگونه نتايج نظرسنجي درباره رابطه ايران و آمريكا خلاف بوده و با آن برخورد خواهد شد. پس از طي شدن اين مراحل كه در دوره رياست اصلاح طلبان بر قوه مجريه بود اكنون شاهد اعلام نتايج نظرسنجي هاي يك موسسه آمريكايي از افكار عمومي ايرانيان داخل ايران در رسانه هاي اصولگرا هستيم و جالب اينكه اين بار نه تنها موسسه مزبور « انگ جاسوسي و نظرسازي » نمي خورد بلكه همين روزنامه آن را به عنوان « يكي از مراكز نظرسنجي معتبر جهاني » معرفي و در ضمن آن اعلام مي كند كه طبق نتايج نظرسنجي تلفني اين موسسه از يكهزار و سه ايراني مشخص شده كه 87 درصد ايرانيان به صحت و درستي نتايج انتخابات اخير رياست جمهوري 22 خرداد كه به انتخاب احمدي نژاد منجر شد اعتماد دارند و 62 درصدشان هم خواستار از سرگيري روابط ديپلماتيك ايران و آمريكا هستند » .

اخيرا آلبوم ترانه اي توهين كننده اي به نام « فاطمه » توسط يك خواننده مصري در بازارهاي اين كشور منتشر شده كه در آن كيليپ تصويري گفتگوي ميان حضرت فاطمه زهرا(س ) و حضرت محمد مصطفي (ص ) به صورت يك ترانه خوانده شده است . به گزارش شيعه آنلاين اين كيليپ اهانت آميز كه از سوي اساتيد دانشگاه الازهر مصر نيز مورد حمله و انتقاد شديد قرار گرفت زماني را به تصوير مي كشد كه عزرائيل (ع ) آمده بود تا جان مبارك پيامبر(ص ) را قبضه كند. متاسفانه اين آلبوم توهين آميز درحال حاضر علاوه بر فروش در مغازه هاي مختلف در فضاي مجازي جهان عرب منتشر شده و علاوه بر آن در بسياري از كاباره ها و باشگاه هاي شبانه رقاصي در شهر قاهره مركز مصر نيز پخش مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.